۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

آتش‌سوزی خسارت بار پاساژی در قشم

آتش‌سوزی در بازار صدف درگهان قشم خسارت سنگینی بر جای گذاشت.
کد خبر : ۲۰۸۸۲۹
صراط: میرهاشم خواستار گفت: این رقم با احتساب حداقل دو میلیارد و 500میلیون ریال خسارت وارد شده به هر یک از 320 واحد صنفی در دو طبقه همکف و اول این بازار به دست آمده است.
به گفته وی گرچه از این تعداد واحد صنفی 155 واحد در طبقه اول و 35 واحد در طبقه همکف به طور کامل دچار خسارت شد ولی بقیه واحدها نیز در طبقه همکف به خاطر عملیات خاموش کردن آتش در طبقه اول دچار آبگرفتگی و خسارت‌های اساسی شده است.
وی با اشاره به اینکه ساختمان بازار صدف درگهان قشم در برابر حوادثی مانند آتش‌سوزی بیمه بوده است از بیمه بودن وسایل داخل واحدهای صنفی اظهار بی‌اطلاعی کرد.
بخشدار مرکزی شهر قشم با تقدیر از همه دستگاه‌ها و نهادها و کسانی که به شیوه‌های مختلف در مهار آتش‌سوزی این بازار و سروسامان دادن حادثه دیدگان فعال بوده‌اند از فرماندار و شهردار بندر خمیر نیز که از ابتدای این حادثه با اعزام وسایل نقلیه و تجهیزات امدادی به کمک مسئولان قشم آمدند، تشکر کرد.
در آتش‌سوزی بازار صدف درگهان قشم که جمعه شب در اثر اتصال سیم برق در یکی از بوفه‌های این بازار آغاز و ساعت 14 روز شنبه مهار شد، افزون بر 155 واحد صنفی واقع در طبقه اول و افزون بر 35 واحد نیز در طبقه همکف این بازار در آتش سوخت.
منبع: ایران